Senaste inläggen
Tja, det är väl ungefär så jag känner mig när jag haft er
Men för att vara säker på att ALLA vet vad som ska göras väljer jag lägga in det här också!
Kram från tanten i källaren
Ja, då var det dags för lite bloggande igen! Visst är det skönt vara tillbaka i skolan efter lovet!!!Visst är det väl trist behöva vara hemma en hel lång vecka!
Det förra avsnittet och detta har ju varit ganska tung läsning eller vad tycker ni? Lite har vi ju hunnit prata om det redan idag så jag går direkt till frågorna:
Ja, det är ett kapitel med många svåra frågor eller hur. Därför tar vi bara halva nu och resten nästa måndag. Det här är ju viktiga frågor.Svar ska finnas senast på söndag morgon så jag har söndagen på mig att skriva
Denna veckan måste ni också läsa klart kapitlet!!!! Sorry:-)
Uppgiften:
Förlåt att vi inte sjöng för dig idag!!!!
Kom helt av mig i allt tjafs med du vet vilka!!! Så ett förlåt och Grattis på 13-årsdagen!!!!!!!!!!!
Anne
Nu har klass 6 bloggat färdigt! Tillsammans fortsätter vi läsa ut boken om strutsarna och Hadara.
Dom som inte klarat målen då det gäller användningen av Internet är välkomna till mig på läxläsningstiden varje torsdag:-)
Tack till er som varit mycket aktiva både här och på fb!
Nu blir det mycket prov och tester ett tag framåt, så visst kan jag väl vara lite snäll ibland!
Anne
Var går gränserna för dig? Vad tycker du känns kränkande? Har du varit med om något som du inte velat berätta för någon annan för det känns så skämmigt? Om du inte vill skriva här så skriv till mig på min vanliga mail: annekatrin12@hotmail.com
Louise har fått meddelande om böckerna om Kelima från i höstas!!!!!!!! Det saknas fortfarande två!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill ha in dom på måndag!!!!!!!!!!!!!!!!
Ni som har klarat förra veckans uppgift har ingen läxa:-) Ni andra har en vecka till på er att göra förra veckans läxa!
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
|||||||
4 |
5 | 6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|||
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
|||
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
|||
25 |
26 |
27 |
28 |
||||||
|